יתרונות ואזורים להשכרת משרדים בפתח תקווה

TowerLand > Uncategorized > יתרונות ואזורים להשכרת משרדים בפתח תקווה

העיר פתח תקווה מציעה לנו כמה יתרונות מרכזיים, אשר הופכים אותה לאחד מהאזורים המבוקשים ביותר לצורכי השכרת משרדים. ראשית כול פתח תקווה כידוע ממוקמת באזור מאד מרכזי, בסמיכות לעיר תל אביב וקרוב לכמה מרכזים תעשייתיים שנחשבים למבוקשים מאד בארץ וביניהם ניתן למנות את הבאים: רמת גן, הוד השרון, ראש העין, אור יהודה וכן הלאה. כתוצאה מכך חברות עם קהל לקוחות שנמצא בערים שונות במרכז הארץ, מוצאות בלא מעט משרדים להשכרה בפתח תקווה פיתרון אידיאלי לצרכיהם.

אזורי התעשייה המרכזיים בפתח תקווה

בנוסף חשוב לציין כי באזורי התעשייה השונים שממוקמים בפתח תקווה טמונים לא מעט יתרונות, עליהם נרחיב את היריעה בהמשך. אזורי התעשייה העיקריים שנמצאים בפתח תקווה מזוהים עם קריית אריה הממוקמת צפונית לצי ז'בוטינסקי ודרומית לו קריית מטלון. אזור התעשייה הגדול ביותר כיום בפתח תקווה הוא קריית אריה. בעבר אזור זה שימוש בעיקר למטרות של תעשייה כבדה, ואילו כיום הוא אומנם ממשיך לשמש בצורה חלקית סקטור זה אך לא רק.

קריית אריה

קריית אריה הוא אזור ששופע היום בחברות היי טק רבות, בנייני משרדים לצד חברות מענפים שונים
בתעשייה. באזור ניתן למצוא למשל את פארק אזורים הנחשב לאחד ממתחמי ההיי טק המשגשגים והמבוקשים ביותר במדינת ישראל. בין החברות הממוקמות שם ניתן למנות את הבאות: חברת אינטל, אורקל, IBM, ביטוח ישיר, גילת, טלדור, מגדל- חברה לביטוח וכן הלאה. קריית אריה בנוסף מספקת גישה נוחה בהתייחס לתחבורה הציבורית.

גישה נוחה

באזור של מסוף החרש עוברים לא מעט קווים עירוניים ובחלק הצפוני של אזור התעשייה ממוקמת תחנת הרכבת של קריית אריה. בנוסף אזור התעשייה נמצא בסמיכות לכביש 4, כביש 5, דרך ז'בוטינסקי המחברת את האזור אל תל אביב ומחלף גהה. עבור העובדים אזור התעשייה של קריית אריה הוא נוח ונגיש. בסביה ניתן להבחין בבתי קפה רבים, בקניון הגדול, שלל מסעדות וחנויות שונות. הפארק הגדול של פתח תקווה ממוקם בסמוך לקניון ובו משטחי דשא רחבי ידיים וגני שעשועים.

עלויות

קריית מטלון הוא אזור נוסף ומבוקש מאד על ידי חברות היי טק ובתוכו נמצאים 800 חברות ועסקים כמו טבע, בזק בינלאומי, בית פורשה ישראל ועוד. טווח העלויות של משרדים להשכרה בפתח תקווה באזור של קריית אריה וקריית מטלון נע בין 55 ל- 60 שקלים למ"ר אם מדוברבבניינים חדשים ואם מדובר בכאלה ישנים טווח המחירים נע בין 40 עד 50 שקלים למ"ר

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.