משרדים להשכרה לעורכי דין

TowerLand > משרדים להשכרה > משרדים להשכרה לעורכי דין

עבור עורכי דין המשרד הנכון הוא קריטי להצלחתם המקצועית ולמתן שירותי משפט מצוינים. הסביבה המשרדית, מראה המשרד ומיתוגו, כל אלה מהווים חלק משמעותי באינטראקציות עם לקוחות, בפרודוקטיביות ובשגשוג העסק. כאשר שוכרים משרדים לעורכי דין, יש לקחת בחשבון אלמנטים חיוניים מסוימים כדי ליצור מרחב עבודה נוח ויעיל, שישדר את החזון של בעליו ויממש אותו.

יצירת מרחב עבודה משפטי אידיאלי: במה להתמקד?

אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, והדבר נכון לגמרי כשמדובר בעורכי דין. לקוחות פוטנציאליים, קולגות ושותפים לדרך, הם מי שבסופו של יום תורמים להצלחה של המשרד. מראה המשרד, מיקומו ולעיתים גם גודלו, הם מה שאנחנו, כעורכי הדין, מבקשים לשדר החוצה. אם המשרד ימצא חן בעיני הלקוח הפוטנציאלי – הדרך להפיכתו ללקוח מתקצרת. עוה"ד הפוקדים תדיר את אולמות ביהמ"ש או משרדי רשויות שונים כדאי שימצאו משרד הנגיש לכל אלה, על מנת לייעל את עבודתם ואת עבודתם של העובדים הנוספים, לחסוך נסיעות, פקקים ועלויות נלוות.

בחירת מיקום משרד עם נגישות נוחה היא בעלת חשיבות עליונה עבור עורכי דין. מיקום מרכזי או ליד בתי משפט, משרדי ממשלה ומרכזי תחבורה מרכזיים יכולים לשפר את נוחות הלקוח ולהפחית את זמן הנסיעה לעורכי הדין. מיקום מרכזי, סמוך למוקדי המשפט ובקרבת משרדי עוה"ד נוספים, גם משדר ללקוח הפוטנציאלי כי עורך הדין נמצא ב"מרכז העשייה" והוא חלק אינטגרלי מעולם המשפט הישראלי.

קחו בחשבון גם את נושא החנייה, שהינו בעייתי בעיקר בערים מרכזיות ובקרבת בתי המשפט. עד כמה שניתן תדאגו לחניה נוחה עבור לקוחות המבקרים במשרד, בין אם בבניין עצמו או בקרבת מקום.

לעיצוב הפנים של המשרד יש כמובן אמירה ברורה כלפי המבקרים בו. על המקום לשדר מקצועיות, ענייניות ויוקרה. חדרי ישיבות, חדר המתנה ועמדת קבלה הם חלק בלתי נפרד ממשרד עוה"ד ועל כן, יש חשיבות גדולה לשטח המשרד, לגודל שלו, וביכולת שלו לענות על הצרכים המסוימים של המשרד. חלל המשרד צריך לשקף את התדמית והמותג המקצועי של עורך הדין. התאמה אישית של המשרד עם לוגו המשרד, שילוט ותפאורה יכולים לסייע ביצירת רושם חזק ובלתי נשכח אצל הלקוחות.

יצירת תחושה של פרטיות היא גם בעלת חשיבות עליונה בפרקטיקה המשפטית. למשרדים צריכים להיות קירות אטומים לרעש ואמצעים נאותים כדי להבטיח סודיות במהלך התייעצות עם הלקוח. הן הלקוח הפוטנציאלי והן הלקוח הקיים צריכים להרגיש ביטחון בעת המפגש עם עורך הדין, לדעת כי השיח ביניהם פרטי וחסוי.

משרדים להשכרה לעורכי דין

מצאתם את המשרד המושלם? מעולה! עכשיו, כמשפטנים, אתם וודאי יודעים למה כדאי לשים לב בתנאי השכירות. הקפידו על גמישות שתואמת את אי הוודאות של הפרקטיקה המשפטית, קחו בחשבון אפשרות להתרחבות עתידית או צמצום השטח במידת הצורך. בטרם תחתמו על החוזה, בצעו ניתוח תקציב ועלויות. העריכו בקפידה את התקציב עבור השכרת משרדים כמו גם על ההוצאות הנלוות. קחו בחשבון לא רק את שכר הדירה החודשי אלא גם עלויות נוספות כגון שירותים, דמי אחזקה וארנונה.

בשנים האחרונות הולכת וצוברת תאוצה המגמה של השכרת חללי עבודה משותפים, גם בתחום של עריכת דין. כשמדובר במשרד של עורך דין בודד או פירמה קטנה המונה מספר קטן של עובדים, לעיתים כדי לשקול את האפשרות הזו והיא עשויה להיות אופציה משתלמת. חללים אלה מספקים שירותי משרד, הם לרוב מרכזיים ולרוב ללא התחייבות של חוזה שכירות לטווח ארוך.

כמה עולה לשכור משרד?

 

משרדים להשכרה לעורכי דין אפשר למצוא כמעט בכל מרכזי הערים. מחירי השכירות משתנים בהתאם לביקוש, גודל המתחם, שירותים נוספים ומחירי הנדל"ן באזור כולו. נכסי נדל"ן במרכזי המסחר המובילים של תל אביב, רמת גן, הרצליה, ירושלים או חיפה כרוכים בעלויות גבוהות יותר, אך לעיתים המיקום הזה הוא נחוץ לפעילות העסק.

משרדים להשכרה לעורכי דין נהוג לתמחר בהתאם לגודל המתחם. העלות הסופית מחושבת בהתאם למחיר בעבור מ"ר. בהתאם לכך, משרדים גדולים יותר דורשים גם תשלום גבוה יותר. רוב עורכי הדין לא זקוקים למשרדים גדולים. גם במקרים בהם פועלים במשרד 2-3 עורכי דין אין צורך במתחם משרדים גדול.

המומחים של טאוור לנד ילוו אתכם להצלחה

לסיכום, השכרת משרדים לעורכי דין מצריכה גישה מחושבת המתייחסת לשיקולים פרקטיים ומקצועיים כאחד. משרד מעוצב היטב ובמיקום אסטרטגי יכול לשמש בסיס חזק לפרקטיקה משפטית, להקל על אינטראקציות אפקטיביות עם לקוחות ולתרום להצלחת המשרד ולצמיחה. עורכי דין צריכים להעריך ביסודיות את הצרכים הספציפיים, התקציב והמטרות ארוכות הטווח שלהם בעת בחירת חלל המשרד האידיאלי עבור העיסוק המשפטי שלהם. אצלנו בטאוור לנד תוכלו למצוא מבחר גדול של משרדים להשכרה לעורכי דין, במיקומים שונים ובמחירים אטרקטיביים. אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם צוות המומחים שלנו שידעו לכוון אתכם למשרד המושלם עבורכם.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.