איך לבחור משרד בת"א מבלי לצאת עם נזק כלכלי?

TowerLand > משרדים להשכרה > איך לבחור משרד בת"א מבלי לצאת עם נזק כלכלי?

ת''א מהשמיים - מגדלי ת''א

 

מחפשים אחר משרד להשכרה בתל אביב, העיר שאינה ישנה אבל איכשהו תמיד מתעוררת ב-8 בבוקר לעשות עסקים? מעולה, בחרתם אחלה לוקיישן לעשיית עסקים. בואו נבין כיצד בוחרים משרדים להשכרה בת"א, מה חשוב לקחת בחשבון, מאילו אזורים מומלץ להימנע וכל מה שבין לבין. 

משרדים להשכרה בתל אביב יש לא מעט, במיוחד בהתחשב בעובדה שהיא אחת מהערים הכי גדולות בארץ. ובעיר כל כך עוצמתית, מרגשת ועסקית כמו תל אביב, צריך לבחור את הלוקיישן הכי נכון. אם אומרים שהכול עניין של לוקיישן, אז אנחנו אומרים שזה הכול עניין של להכיר את העיר. בואו נדבר על זה, בחירת לוקיישנים למשרדים בתל אביב. 

החלום הנחשק של משרד משלך בתל אביב 

להרבה אנשים יש חלום משותף: משרד שהוא כולו שלהם. אנחנו חולמים על מקום עבודה משלנו, תוך שאנחנו לעיתים שוכחים לחלום גם על הסביבה הגאוגרפית שמקיפה את המשרד. ואם אמרו פעם שזה הכול עניין של לוקיישן, כנראה שאלו דברי חכמים. 

בפועל, תל אביב היא עיר הכוללת עשיית עסקים 7\24, לא פחות מכך. ומשרד משלנו בתל אביב, זה מקום שבו אנחנו יכולים לחשוב בחופשיות ולהפעיל את העסק כמו שאנחנו מעוניינים להפעיל, שימו לב – למרות הבלגן, הרעש, העשן והכאוס הכללי של עיר כמו ת"א. 

משרדים להשכרה בתל אביב – חשוב שהסביבה תהיה שקטה? 

אם השגתם משרד יוקרתי אבל אותו משרד חשוף להפרעות בלתי פוסקות – "תפסתם מרובה, תפסתם כלום". אבל שימו לב, זה לא אומר שאתם לא יכולים לאתר משרדים להשכרה בתל אביב מרכז או במקום רועש אחר. בתל אביב מרכז, למרות הרעש הבלתי פוסק, יש לא מעט משרדים להשכרה עם חלונות כפולים, דלתות אקוסטיות וכו'. זה מפחית לא מעט מהרעש שבחוץ 7\24. זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל, אנחנו מסכימים. הרי תל אביב היא עיר כה גדולה ובתוכה יש סוגי אזורים מאוד שונים אחד מהשני. אם כך, קבלו מאיתנו כמה טיפים לבחירת משרד:

1) תשקלו את התקציב שלכם לבחירת משרד.

2) דעו כמה שטח אתם צריכים.

3) גלו על זמינות השירותים בבניין.

4) בדקו כל מגבלות ייעוד כמו גם את הסיכונים הפוטנציאליים ליד שטח המשרד, כגון זיהום תעשייתי או רעשי תעבורה אוויריים.

5) בדקו את השירותים (FACILITIES) הציבוריים בסביבת המשרד, כגון בתי קפה, קווי תחבורה, מסעדות ומרכזי מסחר, גישה נוחה וזריזה לקווי רכבת ועוד. 

לבחור משרד בתל אביב לפי לוקיישן – מה כל אזור בעיר מציע? 

אם אתם מחפשים אחר משרדים להשכרה בתל אביב ולא מכירים את העיר, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נעבור על חלקי העיר, תוך פירוט פרטני על מה שכל חלק בעיר מציע לכם, שוכרי המשרד. תל אביב היא עיר שיש בה רבדים רבים וצבעים שונים, אוכלוסיות מגוונות וכו'. לכן חשוב לעשות קצת מחקר לפני חיפוש משרדים להשכרה בתל אביב. זאת, כדי לוודא שתמצאו את הלוקיישן המושלם למשרד שלכם.

תל אביב היא עיר מרכזית בישראל, ומרכז המטרופולין השני בגודלה במדינה. יש אנשים שמעדיפים להיות ליד הים, מה שאפשרי מבחינתכם החל ממרכז תל אביב ועד דרומה (כולל יפו). אם תרצו לשכור משרד בצפון תל אביב ועדיין להנות מבריזות של אחה"צ בחוף, יש לכם גם משרדים להשכרה בתל אביב צפון. 

משרדים להשכרה בת"א צפון, מרכז, "צפון ישן" ודרום 

יחד עם אלו שאוהבים את הקרבה לחוף הים, אחרים אוהבים להיות במרכז העיר – על כל מוקדי התרבות שלה. אז אם אתם מתכוונים ללכת לחקור את האזורים השונים של תל אביב מדי פעם, הנה כמה דברים שכדאי שתדעו מראש. 

ראשית, תל אביב היא אחת הערים המגוונות ביותר בעולם, עם אוכלוסייה שמקורה ביותר משבעים מדינות. אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב מרכז, כדאי לדעת שיש הרבה גלריות, מוזיאונים ותערוכות אמנות שיכולות לספק חוויה תרבותית מעשירה. ממש מומלץ. כמו כן, מרכז ת"א מציע גם סצנת חיי לילה שוקקת חיים. 

משרד להשכרה בתל אביב צפון 

מבחינת משרדים להשכרה בתל אביב – צפון, כדאי לדעת שהחלק הצפוני של תל אביב אינו עמוס כמו במרכז העיר. יחד עם זאת, האזור עדיין מציע גישה נוחה לרכבות, אוטובוסים, מרכזי מסחר, בתי קפה ועוד. אמנם מדובר באזור הפרברי של תל אביב, אבל בהחלט תוכלו למצוא גם ברים, מסעדות, בתי קפה ומועדוני לילה באזור זה. 

משרדים להשכרה בתל אביב אמנם לא קשה מדי למצוא (כי יש היצע לא קטן), אבל כמו שאמרנו – צריך למצוא את הלוקיישן הנכון. אם מדברים על לוקיישנים של דרום תל אביב, שם תוכלו למצוא משרדים להשכרה במחירים יותר נמוכים ממחירי המרכז וממחירי צפון תל אביב. יש לכם למשל את האזור של פלורנטין או גבול יפו (מתחם נוגה אחלה אופציה), שנחשבים אזורים שקטים אבל גם שוקקי חיים.

אודות הכותב

author image

Ofir Elias

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.