איך מייצרים אווירה טובה במשרד?

TowerLand > Uncategorized > איך מייצרים אווירה טובה במשרד?

חגיגה במשרד

 

מחפשים משרדים להשכרה וריהוט משרדי? אולי בכלל מתכננים לרכוש נכס ולהפוך אותו למשרד שלכם? ככה או ככה, הקמת משרד מצריכה לייצר את האווירה המשרדית הנכונה. הנה המדריך המלא כיצד לעשות זאת נכון. 

אווירה טובה חיונית בכל חברה או משרדים להשכרה שמאוישים מאוד מהר בד"כ. האווירה יכולה להיקבע מאוד מהר, כשם שהעובדים נקלטים לעיתים במהירות וקובעים את הטון של אווירת המשרד. אבל בסופו של דבר, מי שבאמת קובע את אווירת המשרד הוא מי שמגייס את העובדים, כלומר בעל העסק. 

כיצד גיוס העובדים ישפיע על אווירת המשרד? 

כשבעל העסק בוחר לגייס עובדים איכותיים לשורות כוח האדם של החברה, זה משליך אשר משפיע ישירות על האווירה. אם כך, אחד הטיפים הכי חשובים הוא גיוס כוח האדם הנכון. בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בעיר זו או אחרת, הקפידו לתת דגש נכון על גיוס העובדים הנכונים. 

אם תגייסו את כוח האדם הנכון, כתוצאה מכך, העובדים יהיו בד"כ תפוקתיים יותר. אם לחברה יש אווירה משרדית לא נעימה, היא צפויה לחוות פרודוקטיביות ומורל נמוכים במהלך הפעילות העסקית שלה.

הבטיחו שהעובדים ירגישו מוערכים ומכובדים 

הדרך הטובה ביותר ליצור אווירה טובה בחברות או משרדים להשכרה היא, להבטיח שכולם ירגישו מוערכים ומכובדים. ניתן לעשות זאת באמצעות פעולות קטנות כמו מתן משוב על העבודה, או קיום ישיבות צוות באופן קבוע. 

כמו כן, תמיד יהיה מומלץ לנסות לשמור על טון מקצועי ורגוע בעת אינטראקציה עם עמיתים לעבודה. זאת, כדי לא לגרום להם להרגיש לא בנוח. זה הבסיס של הבסיס, שכל בעל עסק צריך להפנים כדי לחוות הצלחה עסקית. זה משהו שרובנו לוקחים כמובן מאליו. עם זאת, האווירה הנכונה יכולה להפוך יום במשרד ליותר פרודוקטיבי, מרתק ומהנה.

עיצוב כחלק מיצירת אווירת המשרד 

התחלה טובה תהיה להקים את המשרד עם עיצוב מינימליסטי וצבעים מושכים ומעוררים. לא רק שיהיה לכם קל יותר להתמקד במשימות, אלא גם תרגישו נוח יותר להיות בקרבת אחרים במקום העבודה שלכם. בין אם מדברים על משרדים להשכרה או לרכישה, העיצוב הוא תמיד פקטור מרכזי ביצירת אווירת המקום. 

רוצים להיות חדשניים? דרך מפתח ליצור אווירה מזמינה היא, על ידי התקנת משחקים במשרד וכן תליית יצירות אמנות ברחבי חלל המשרד. זה עוזר לשבור מחסומים בין אנשים ולגרום להם להרגיש קרובים יותר אחד לשני. אווירה טובה מוגדרת, לעתים קרובות, כמקום שבו אנשים מרגישים אנרגיה ושמחים לבלות זמן משותף יחדיו. 

השרשת המסר הארגוני הנכון במשרד – קובע אווירה בהחלט! 

זכרו, לסביבת עבודה גרועה יכולות להיות השפעות שליליות רבות על העובדים, כמו עלייה ברמות הלחץ וירידה בתפוקה. אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שתהיה אווירה שמחה וחיובית במשרד היא, לא לדבר על שום רכילות של החברה או דיבור שלילי על עמיתים אחרים.

נסו "לחנך" את העובדים על הבסיס של מתן כבוד הדדי, תוך כדי השרשת הרעיון של תחרותיות עסקית בריאה. במילים יותר פשוטות, העבירו לעובדים שלכם את המסר שאפשרי להיות תחרותיים מבחינה עסקית, אבל גם מכבדים והגונים מול קולגות, מתחרים עסקיים, עמיתים לעבודה וכו'. זכרו, משרדים להשכרה יכולים לקום וליפול על האינטראקציות ה-תוך-ארגוניות. אם האינטראקציות יהיו איכותיות, המשרד ישפר את סיכוייו להיות איתן ויציב. 

כללי נימוס בסיסיים בכל משרדים להשכרה 

חשוב ליצור אווירה נעימה במשרד, במיוחד כאשר עובדים במתחם משרדים להשכרה ומול קולגות בכל מיני תחומים. כמה טיפים לנימוס כוללים: 1. שמירה על קול נמוך ושימוש בשפת גוף נכונה ורגועה. 2. מתן מקום לאנשים לדבר, והימנעות משיחות חולין מתי שהן לא נדרשות. 3. לברך אנשים כשהם נכנסים למשרד או מבקרים, להציע להם משהו לשתות או לאכול ביום הראשון שלהם.

מלבד זאת שהכללים האלו יובילו את העובדים להיות מנומסים, פעולות אלו יעזרו גם לבנות אמון ואיזון חזק בין העובדים. ובין אם מדברים על משרדים להשכרה מסוג כזה או אחר, אתם רוצים שייווצר האמון הזה בתוך הארגון שלכם. 

ריהוט משרדי משליך ישירות על אווירת המשרד

לא משנה אם מדברים על משרדים להשכרה קטנים או גדולים, האווירה במשרד היא לא רק עניין של רהיטים. מעבר לכך שצריך לבחור את הריהוט המשרדי הנכון, צריך גם לדעת לסדר נכון את אותו ריהוט. אם המשרד מלא בלגן וכאוס, זה יכול להשפיע על איך העובדים מרגישים ומתפקדים ברמה היום-יומית במשרד. 

הרבה משרדים להשכרה בימינו קצת עמוסים וכאוטיים מדי. הסיבה לכך היא, שהם לא מנצלים את השטח שלהם ביעילות, מה שמוביל לתהליכי עבודה לא יעילים שמקשים על העובדים להתמקד במשימות העומדות בפניהם. אז כשאתם מתכננים לרכוש רהיטים חדשים, חשבו כיצד תוכלו לשלב אותם עם סביבת העבודה הנוכחית שלכם לפני שתקבלו החלטות סופיות של עיצוב העסק. 

צריכים ייעוץ נוסף לגבי עיצוב משרדים להשכרה בכל תחום? יהיה אפשרי לפנות למעצבת פנים מוכשרת ולקבל ממנה את חוות הדעת שלה. עיצוב נעים יקבע אווירה נעימה, אל תשכחו את זה!

אודות הכותב

author image

Ofir Elias

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.