היתרונות במשרדים להשכרה בגוש דן

TowerLand > משרדים להשכרה > היתרונות במשרדים להשכרה בגוש דן

גוש דן נחשב ללב העסקים של ישראל וכחלק מכך, הביקוש למשרדים להשכרה בגוש דן הינו גדול במיוחד.
החדשות הטובות הן שבהתאם לביקוש הגבוה, כך גם ההיצע הוא לא קטן וכמובן, גם דינאמי וריבוי האפשרויות, מאפשר לכל מי שתר אחר משרד להשכרה, למצוא משרד אשר יענה על מלוא הדרישות והצרכים שלו – בלי הצורך לעשות פשרות. אז אם גם אתם תרים אחר משרדים להשכרה בגוש דן ומבקשים ליהנות מכל היתרונות של להיות ממוקמים במרכז העניינים, להלן מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר באותו המשרד ובין היתר:

מיקום המשרד בגוש דן – האם קיימת העדפה לעיר, לרחוב או לשכונה?


כידוע, גוש דן הוא אזור גדול יחסית וחשוב להבין היכן אתם מעוניינים שהמשרדים יהיו ממוקמים.
האם לדוגמא, אתם מעוניינים במשרד להשכרה בתל אביב, ברמת גן או בעיר אחרת? ובמידה ויש לכם העדפה לעיר מסוימת בגוש דן, נשאלת השאלה אם יש לכם גם העדפה לגבי אזור מסוים באותו העיר או אפילו שכונה, רחוב או מבנה מסוים. כמובן, שאם אין לכם העדפה פרטני בנושא, מספר האפשרויות הרלוונטיות עבורכם יהיה גדול יותר. בכל מקרה, כאשר, שמים דגש על מיקום, כדאי גם להתמקד בקרבה לתחבורה ציבורית, למסעדות ולשירותים אחרים להם אתם או העובדים יכולים להזדקק כחלק מהשהייה במשרד.

גודל המשרד – הגודל (ואופן החלוקה לחללים) כן קובע


לגודל המשרד תהיה השפעה גדולה על בחירת משרדים להשכרה בגוש דן.
את הדרישות שלכם לגבי הגודל, תוכלו להבין בהתאם להיקף העסק ולמספר העובדים אשר עתידים לעבוד ממנו. מלבד שטח המשרד, כדאי לשים דגש גם על אופן החלוקה לחללים – לדוגמא, האם אתם מעוניינים שבשטח המשרד יהיו גם שטח להמתנה וחללים אחרים – כאשר, תכנון מקדים, יוכל לסייע לכם בקבלת ההחלטות הרלוונטיות. הבנת מלוא הדרישות שלכם בנושא, תסייע לכם למקד את החיפוש באותם המשרדים אשר יהיו רלוונטיים בעבורכם – כאמור, אחד היתרונות הגדולים של משרדים להשכרה בגוש דן הוא ההיצע הרחב ובתוך ההיצע הזה תוכלו למצוא גם לא מעט משרדים בגודל המבוקש.

מצב המשרד – בניין משרדים מפואר או משרד בבניין מגורים ישן?


באזור גוש דן יש לא מעט בנייני משרדים חדשים, מעוצבים ומפוארים, כך שמי שמבקש לא להתפשר על פחות ממשרד בסטנדרטים הגבוהים האפשריים, יוכל למצוא בקלות מענה על מבוקשו.
כמובן, שיהיו אחרים שבהתאם לתקציב, אולי יעדיפו משרדים יותר בסיסיים – ובאזור גוש דן ניתן למצוא גם לא מעט משרדים אשר ממוקמים בבנייני מגורים או בבניינים ישנים יותר. בכל מקרה, בהליך חיפוש המשרדים, חשוב להבין מה הציפיות שלכם לגבי מצב המשרד המבוקש.

ריהוט ושירותים


באפשרותכם להשכיר משרדים מרוהטים או משרדים ריקים. השאלה לגבי אבזור/ ריהוט המשרדים תלויה במידה רבה בציוד שאתם מביאים אתכם – אם אתם מעוניינים לעבור ממשרד קיים למשרד חדש וכחלק מכך, יש לכם את כל הציוד הנדרש, מאוד יכול להיות שהעדפה שלכם תהיה למשרד ריק. לעומת זאת, אם אין לכם ציוד ואתם גם מעדיפים לחסוך כסף ברכישת כל הציוד מאפס, כדאי למקד את החיפוש במשרדים מרוהטים. מבחינת השירותים, אם המשרד יהיה ממוקם בבניין משרדים יוקרתי, סביר להניח שתוכלו ליהנות מקשת של שירותים נלווים כמו: שומר בכניסה, קפיטריה, פינות עישון משותפות ועוד..

תקופת ההשכרה


האם אתם מחפשים משרדים להשכרה בגוש דן לתקופת זמן קצרה או אולי לתקופת זמן ארוכה? אם לדוגמא, אתם מחפשים משרדים להשכרה בגוש דן לתקופת זמן קצרה או שאתם לא מתכננים להשתמש במשרד לאורך כל ימות השבוע, כדאי לכם לבדוק את האפשרות של השכרת משרד באחד מאותם חללי עבודה או מקומות אשר משכירים משרדים על בסיס שעתי, יומי או שבועי – כמובן, חשוב לבדוק אם צורת השכרה זאת אכן תשתלם לכם יותר מאשר השכרה חודשית סטנדרטית.

תקציב – כמה אתם מוכנים להשקיע בכל חודש?


טווח המחירים של שכירויות משרדים בגוש דן הינו רחב במיוחד לכן, בטרם מתחילים בהליך החיפוש, חשוב שתבינו כמה אתם רוצים/ יכולים/ מוכנים להשקיע במטרה. הבנת התקציב תסייע לכם למקד את החיפוש אך ורק במשרדים רלוונטיים ותמנע ממכם את בזבוז הזמן המיותר אשר יכול להוות חלק מלהגיע למשרדים אשר כלל לא יהיו רלוונטיים בעבורכם.

כאשר זה נוגע למשרדים להשכרה בגוש דן, כל אחד יגיע להליך החיפוש עם רשימת הדרישות והצרכים שלו. מכיוון שברחבי גוש דן ניתן למצוא מגוון רחב של משרדים בגדלים שונים, בשכונות ובאזורים שונים, בסטנדרטים שונים ובמחירים שונים – ככל שמבינים בצורה מעמיקה יותר את הצרכים מאותם המשרדים, ניתן למקד יותר את החיפוש ולהעלות את הסיכויים שהמשרד המבוקש ימצא בטווח הזמן הקצר ביותר. כמובן, שאם עולה קושי למצוא את המשרדים המבוקשים, תמיד קיימת האפשרות להסתייע במתווך או באיש מקצוע אשר יוכל לסייע בהליך החיפוש ולכוון את הלקוחות שלו אך ורק למשרדים הרלוונטיים.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.