השקעה בנדל"ן בישראל

TowerLand > משרדים להשכרה > השקעה בנדל"ן בישראל

מדינת ישראל הפכה בשנים האחרונות לבועת נדל"ן מוצלחת במיוחד. לצד העלייה במחירי הנדל"ן נפתחו מגוון ערוצי השקעה בישראל וככל שעובר הזמן או הופך יותר מבוקש ויותר יקר. מומחים טוענים שמחירי הנדל"ן עומדים איתן בפני כל המשברים ומסרבים לוותר, כך שגם זמני שפל הופכים להזדמנות פז להשקעה בנדל"ן באזורים מובחרים.

בעשור האחרון מחירי הנדל"ן עלו בכמעט עשרה אחוזים, מה שתרם לפופולריות של אזורים רבים. אילו השקעות הן החמות והחכמות ביותר כיום? כל המדע ועוד במאמר הבא:

נדלן מסחרי בישראל

השקעות נדל"ן במדינת ישראל מניבות רווחים בשני מישורים עיקריים: הראשון הוא בנכסים שיש להם ערך כספי הגדל עם הזמן, בתחום המגורים. השני הוא המישור שמתייחס לנכסים אשר מייצרים הכנסה פאסיבית כל חודש באופן קבוע. השקעות בתחום המגורים אלה הן ההשקעות החמות ביותר שניתן למצוא היום ועם הצלחות מוכחות בעשור האחרון, הן הפכו לשם דבר בעולם העסקים.

בעקבות עליות המחירים בשנים האחרונות בעשרות ומאות אחזים, כל מי שהשכיל לעשות וקנה נכס הרוויח מהפער של המחיר בו הוא מכר את הנכס. למיקום הנכס יש השפעה גדולה על מידת הביקוש והרווחיות הכלכלית שעתידה להיות לו. אם הנכס ממוקם במיקום אסטרטגי כך הוא יהיה תמיד מבוקש על ידי שוכרים ומוכרים. במילים אחרות, שתהיה לו תמורה כספית יפה להשקעה הגדולה ביחס לערך הנכס. כדאי מאד לדעת לבחור את הנכס שאתם הולכים להשקיע בו על מנת שהוא יצדיק את ההשקעה וימנף את פוטנציאל הרווחים המקסימלי שלו.

מה זאת השקעה חכמה?

כאשר בוחנים אם ההשקעה אכן חכמה, צריך לחקור את הפוטנציאל הכלכלי שלה ולוודא שניתן למנף אותה  גבוהה ככל האפשר. כדי לעשות זאת יש לבצע סקר שוק נרחב ועמוק שיתחקה אחר כל האופציות העשויות להיות רלוונטיות עבור המשקיע, זאת בהתאמה להון העצמי שהמשקיע מגיע איתו ומעוניין להשקיע. באופן הגיוני ככל שלמשקיע יהיה הון עצמי גבוהה יותר, כך יפתחו בפניו יותר אופציות השקעה. יש לבדוק ולחשב את סך העלויות הצפויות סביב רכישת נכס במיקום מסוים לעומת מיקומים אחרים, כך למעשה תוכלו לבדוק את על הצדדים החיוביים והשליליים ותיקחו אותם בחשבון כאשר תפנו לבצע השקעה בנדל"ן בישראל.

 חשוב לציין- על מנת לבצע את הרכישה החכמה והמניבה ביותר יש להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום השקעות בנדל"ן, כך תוכלו לבחור השקעה כזו שהסיכון הכספי שלה יהיה נמוך ככל הניתן וההחזרים עבורה יהיו גדולים ביחס לכסף המושקע בה.

 איזה אפיקי השקעות הם מומלצים ומוצלחים?

תמ"א 38 – פסגת ההשקעות

כיום יש מגוון קרנות המציעות השקעות בקרנות נדל"ן המתמחות בפרויקטים מיוחדים ורווחיים. תמ"א 38 הפכה לאהובה ביתר בקרב משקיעים שונים באזורים אסטרטגיים ובנוסף בפרויקטים של התחדשות עירונית. חשוב לציין כי שני התחומים הללו צברו תאוצה בעשור האחרון, וכיום ניתן לראות בכל עיר פרויקטים שונים של התחדשות עירונית, כאשר תחת תמיכתה הדיירים מקבלים דירות חדשות ומחודשות, על בסיס תשתיות טובות יותר, כך המשקיעים גורפים רווח פה ומכובד מסוג העסקאות הללו מאחר ומדובר בדירות חדשות באזורים נחשבים.

ניתן לראות את השינוי הגדול שהביאה תמ"א 38 לעיר תל אביב, וכך שינתה את רחובות העיר. כל פרויקט של תמ"א 38 שווה מיליוני שקלים כאשר המחיר רק עולה עם השנים מה שהופך את ערוץ ההשקעה הזה לבין האטרקטיביים שניתן למצוא היום.

 

השקעות אלטרנטיביות – מומחיות יוצרת רווח

שוק הנדל"ן מצריך חשיבה מוקדמת ומעמיקה, תמיד ניתן למצוא הזדמנויות להשקיע בהן בארץ אך החוכמה היא לדעת היכן להשקיע ומאילו מקומות עדיף הימנע. סיוע מקצועי יהיה לכם לעזר גדול דרכו תוכלו לקבל את כל המיידעים הטובים והחיוניים ביותר בטרם תבצעו ההשקעה המיוחלת.

כיום תוכלו למצוא מגוון חברות שיהוו לכם כתובת להתייעצות בענייני השקעות נכונות כאשר כל חברה תציג לפניכם את הפרויקטים העכשוויים ביותר עבורכם עם החזר מעולה עבור ההשקעה שלכם.

 

השקעות נדל"ן בישראל – הבחירה הנכונה

ישנה תפיסה מוטעית והיא שכל אזורי הארץ הם אפיקי השקעה המניבים תשואה דומה. אין זה נכון  מאחר ומצב השוק עשוי להיות שונה בתכלית בהתחשב ביתרון היחסי של כל אזור. לדוגמה ישנן ערים שהתפתחות הנדל"ן נעצרה בהן לחלוטין, לעומת זאת יש ערים אשר נהנות מתנופת בניה מהירה וכתוצאה מכך מעליית מחירים מכובדת. כדאי שתוודאו כי תם בוחנים את כל האספקטים עד למציאת אופציית ההשקעות המדויקת ביותר עבורכם.

 

השקעה נבונה עושים עם ליווי וייעוץ מקצועי

מציאת ההשקעה האידיאלית בתחום הנדל"ן בישראל עשויה לקחת מעט זמן ומאמץ. אם אתם מעוניינים לבצע השקעה רצינית, עלים להבטיח כי לפני ביצוע אי אלו השקעות כדאי שתיעזרו בייעוץ מקצועי. כך תוכלו להיחשף באופן מבוקר לכל האזורים האידיאלים ביותר להשקעות ברחבי ישראל, ולהשקיע בראש שקט מתוך הידיעה שעשיתם את הדברים נכון.

 

מעוניינים להתחיל להשקיע? אנו נסייע להתברג בעולם ההשקעות בדרך הטובה ביותר. עם כושר אבחנה מקצועי ויוצא דופן בשוק הנדל"ן, אנחנו נאתר עבורכם את הנכסים החמים ביותר להשקעה על פי הפרמטרים שאתם תקבעו.

אודות הכותב

author image

Ofir Elias

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.