טיפים בנושא של נדל"ן מסחרי מניב

TowerLand > Uncategorized > טיפים בנושא של נדל"ן מסחרי מניב

אנשים רבים רוצים להשקיע את כספיהם החופשיים בהשקעות של נדל"ן מסחרי מניב. בעלי עסקים רבים שעשו את הונם בעסקים שונים מעדיפים למצוא נכסים מסחריים באזורים שונים של הארץ. מדובר בסוגי נכסים כמו משרדים להשכרה, חנויות, מחסנים, מרכזים מסחריים , מבני תעשייה ועוד. הם צריכים להתייעץ עם אנשי יעוץ נדל"ן מנוסים מהתחום.

צריך למצוא יועצים מנוסים

דרך טובה להגיע ליועץ נדל"ן טוב, היא על סמך המלצות של חברים שהשקיעו בנכסים מוצלחים דרכם. יועצי נדלן, משקיעים הרבה אנרגיה וכספים בפרסום. הדרך היעילה ביותר לפרסום והעברת מידע היא באינטרנט. יועץ שיש לו אתר טוב ומושקע באינטרנט הוא יועץ רציני שאפשר לסמוך עליו ולשאול לדעתו.

צריך לקרוא חומר בנושא הנדל"ן

כל מי שרוצה להשקיע בנדל"ן צריך לקרוא חומר רקע. באתר  של חברת הייעוץ אפשר להיחשף לחומר רב. אפשר גם להתקשר אל היועצים ולקבוע פגישה. בפגישה יפרשו היועצים את שיטות העבודה שלהם. הם בנויים על קשר רצוף למאגרי מידע. הם מקבלים תחזיות שונות ממומחים שיודעים על מגמות השוק. הם יודעים לעשות אנליזה נכונה והערכות מצב שונות. כל זאת כדי לתת את ההמלצה המתאימה ביותר ללקוח.


צריך להחליט על סוג ההשקעה

אנשים רבים מעדיפים להשקיע במשרדים להשכרה.יש הרבה משרדים להשכרה באזורים שונים ובגדלים שונים, משרדים להשכרה הם מצרך מבוקש עבור בעלי עסקים רוצים משרדים לטווח ארוך. .


צריך לממן את הרכישה

כאמור, יועץ נדל"ן יוכל להמליץ על שורה של נכסים שמתאימים ללקוחות שלו. הלקוח צריך להחליט על סכום ההשקעה. שכן מדובר לעיתים בסכומים גבוהים מאוד. צריך לממן את הרכישה .בהרבה מקרים ימומן הנכס ממקורות עצמיים. יש מקרים בהם ייטלו הרוכשים הלוואה מגוף מסחרי כנגד שיעבוד הנכס.


צריך לנהל את הנכסים

משרדים להשכרה צריכים להיות מנוהלים כל העת. השוכרים רוצים שאת כל עבודות, השיפוצים התיקונים והאחזקה יעשו בעלי הנכסים. בעלי הנכסים יכולים לנהל את הנכס בעצמם. הם גם יכולים לשכור שירותים של חברות ניהול מנוסות שמבצעות שירותי ניהול לנכסים.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.