מדוע כדאי להשקיע במשרדים להשכרה בפתח תקווה?

TowerLand > משרדים להשכרה > מדוע כדאי להשקיע במשרדים להשכרה בפתח תקווה?

בדומה לערים מרכזיות נוספות באיזור גוש דן, גם פתח תקווה מציעה מגוון רחב של משרדים ושטחי מסחר להשכרה. הפוטנציאל הגלום בעיר גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות, וכמוהו גדל גם היקפם של המרכזים המסחריים ומשרדי העבודה ששוכנים בעיר.

מדוע הפכה פתח תקווה ליד פופולארי להשכרת משרדים?

מבין סך יתרונות הנדל"ן של העיר פתח תקווה, נדמה שהמיקום המרכזי שלה הוא היתרון הבולט והמרכזי ביותר כאשר אנו מתייחסים להשקעה במשרדים להשכרה בפתח תקווה.

פתח תקווה ממוקמת מרחק ק"מ ספורים מת"א, והיא מושכת אליה לקוחות ועובדים רבים שפוקדים מאות משרדי עבודה, מרכזי בילוי ומסחר. כמו כן, בשנים האחרונות ניתן לראות גם עלייה במספר התושבים המהגרים לפתח תקווה. מדובר בעיקר בתושבי גוש דן שבחרו לעזוב את העיר הגדולה ולמצוא פינה שקטה יותר מבלי להתנתק לחלוטין מאזור גוש דן.

המיקום המרכזי של העיר פתח תקווה הופך אותה ליעד פופולארי במיוחד להשקעה במשרדים להשכרה, אך זהו לא הגורם היחיד שמשפיע על צמיחת הנדל"ן באיזור.

הנגישות הקלה לאזורי המסחר בפתח תקווה מאפשרת לעובדים רבים לחצות מדי יום את הפקקים ועומסי התנועה באזור תל אביב בקלות יחסית מבלי לבזבז הוצאות דלק מיותרות. עובדה זו מושכת יותר ויותר משקיעים ואנשי נדל"ן לקפוץ על המציאה ולחפש משרדים להשכרה בפתח תקווה.

כאשר אנו מדברים על היתרונות של העיר בתחומי הנדל"ן וההשקעה, ניתן בהחלט להוסיף לרשימה גם את פרויקט הרכבת הקלה שתחצה את הרחובות המרכזיים בעיר בשנים הקרובות וכמובן תקל גם היא על הנגישות לעיר ותמשוך עובדים נוספים מתחום ההיי טק וגם מתחומים אחרים.

מעבר לכך, חשוב לציין גם את ההתפתחות המרשימה של מרכזים מסחריים דוגמת קרית אריה (אזור תעשייה מערבי בפתח תקווה), ציר ז'בוטינסקי, קרית מטלון ומרכז יכין (יכין סנטר) – אלו מהווים הוכחה לכך שאכן כדאי להשקיע במשרדים להשכרה בפתח תקווה.

אילו עוד פרמטרים הופכים את פתח תקווה לידע פופולארי שמושך משקיעי נדל"ן או את כל מי שמעוניין להשקיע במשרדים להשכרה?

  • עלות מול תועלת – לא צריך להיות איש נדל"ן או מומחה מידע בתחום השכרת המשרדים על מנת להבין שביחס לתל אביב מחירי הנדל"ן בפתח תקווה נמוכים יותר. מדובר כמובן ביתרון בולט, שכן ההשקעה בעיר פתח תקווה עשויה להיות משתלמת יותר פעמים רבות.

זכרו כי שוק הנדל"ן בוער, ואם אתם מחפשים משרדים להשכרה בפתח תקווה כנראה שאתם בדרך הנכונה להשקעה משתלמת.

  • תחום היי טק – משרדי היי טק להשקעה הם כנראה השם החם הבא בעולם הנדל"ן. העיר פתח תקווה בהחלט מציעה מגוון לא מבוטל של מתחמי היי טק ומשרדי הנדסה שבחרו להקים את המרכזים שלהם באיזורי התעשייה שפרוסים ברחבי העיר – טבע, אינטל, IBM, Oracle, Payoneer, Kornit Digital, ו- Dell הם רק מהשמות הבולטים בעיר פתח תקווה.

טיפים מנצחים לבחירת משרדים להשקעה בפתח תקווה

שכרו את שירותיה של חברת נדל"ן לתיווך מסחרי

חיפוש עצמי אחר משרדים להשכרה בפתח תקווה עשוי להיות מייאש. על מנת למצוא את המשרד המתאים ביותר ולהבטיח עסקת נדל"ן משתלמת, עליכם להתייעץ עם מומחי נדל"ן מנוסים.
היתרונות של חברת תיווך משרדי ברורים מאליהם: חיסכון בזמן ובכסף לטווח הרחוק, מציאת נכס מניב עם אחוזי תשואה גבוהים שלא כל אחד היה מוצא בכוחות עצמו, גישה למאגרי מידע ולמאגרי נדל"ן בלתי נדלים שיעזרו לכם לבחור מבין שלל האופציות הקיימות, וכמובן ליווי אישי וצמוד מרגע ההחלטה להשקיע בנדל"ן ועד מציאת המשרד המתאים.

באופן כללי, רובינו לא מכירים לעומק את השכונות, מרכזי המסחר ואזורי הנדל"ן השונים בעיר פתח תקווה. מומחי הנדל"ן הם אלו שמבינים לעומק את שוק הנדל"ן בעיר ויוכלו לסייע לכם למצוא משרד משתלם להשקעה.

מציאת נכס מניב

המשרד שלכם יכול להפוך בקלות לנכס מניב אם תקפידו על מספר כללים פשוטים. מומלץ להימנע מבחירת משרדים להשקעה במיקום מפוקפק. הסתמכו אך ורק על השכל הבריא שלכם וחפשו באזורי המסחר המרכזיים בעיר פתח תקווה בעזרתם של מומחים מתחום הנדל"ן.

מלבד זאת, חשוב להקפיד גם על בחירה של משרדים במצב תחזוקתי טוב כך שתוכלו להשכירם באופן מידי ולא להתעסק עם שיפוצים והוצאות כלכליות מיותרות.

ולסיום, הקפידו לעמוד במסגרת התקציב שלכם. אל תתפתו להשקיע במשרדי יוקרה אם אין לכם די כסף, ומצד שני בחרו בדרכי פעולה חכמות עם ראייה עתידית. השקעה משתלמת משמעותה חיפוש משרדים במיקום עם פוטנציאל שיניב לכם את התשואה והרווח הגבוהים ביותר לטווח הרחוק.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.