משרדים למכירה ביקום

TowerLand > Uncategorized > משרדים למכירה ביקום

בלב לבו של אחד האזורים הירוקים והנעימים בישראל שוכן אחד הפארקים היפים ביותר בישראל לתעשיות ההייטק.כשאתם מחפשים משרדים להשכרה ולמכירה ביקום, אתם חייבים לבקר במקום הזה. הפארק ממוקם על כביש החוף סמוך לכביש 4. בעתיד יגיעו אליו גם כבישים 531 ואיילון. לא תהיו שם לבד, מכיוון שבפארק ממוקמים משרדיהן של חברות הייטק מהמובילות בעולם.

כיוון שמדובר בשטח נרחב, תוכלו למצוא ביקום שטחי משרדים גדולים במיוחד במחירים נוחים. ולא רק מכירה, גם מי שמחפש השכרת משרדים ביקום יוכל למצוא שם משרדים בכל גודל ולכל מטרה, כולל משרדים בשטח של 1,700 מ"ר מדהימים ביופיים, שמגיעים כשהם כבר כוללים תשתיות תקשורת ומחשבים.

מדוע משרדים למכירה ביקום פופולריים כל כך, כמו גם השכרת משרדים ביקום? כשמגיעים לאזור אי אפשר שלא להתלהב מהאווירה הרגוע שהמקום מספק, מה שמאפשר לכם להתרכז נטו בעבודה, בלי רעשי רקע. נכון, אולי זה פחות נוח ממשרד בלב תל אביב כשרוצים לקיים פגישות עם לקוחות, בין אם אצלכם במשרד ובין אם אצלם, אולם עם הטכנולוגיות הקיימות כיום הכול אפשרי דרך תוכנות שיחות וידאו כמו סקייפ, פייסטיים ואפילו שיחות וידאו בווטסאפ. הדבר יחסוך לכם גם לא מעט כסף ובעיקר זמן נסיעה ממושך.

אם אתם רוצים להיות בין תעשיות עתירות ידע ומשרדי הייטק נוספים, אתם יכולים לשקול גם משרדים להשכרה ביקנעם. בעיר הוקם פארק הייטק חדש בסמוך לצומת התשבי, ומוצעים בו שטחי מסחר ומשרדים בגדלים שונים ובמחירים שבמרכז אפשר רק לחלום עליהם. המקום משרת את אזור הצפון, כלומר אם רוב פעילותיכם בצפון ולקוחותיכם מגיעים משם, זה המקום עבורכם. אך כאמור, עם טכנולוגיות שיחות הווידאו הקיימות כיום, אינכם מוגבלים רק לאזור של המשרד.

לא משנה אם אתם מחפשים משרדים למכירה ביקום או בוחנים משרדים להכרה ביקנעם, צוות המומחים של טאוור לנד מחזיק במאגר משרדים למכירה ולהשכרה מהאיכותיים ביותר בישראל. הרימו טלפון עוד היום לנציגי המשרד או השאירו הודעה באתר. זה יהיה הצעד הראשון בדרך לקבלת המשרד שלכם והחיים המקצועיים החדשים שלכם.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.