נדל"ן מסחרי מניב למכירה

TowerLand > Uncategorized > נדל"ן מסחרי מניב למכירה

שנים האחרונות יותר ויותר אנשים פרטיים וחברות מתעניינים בנדל"ן מסחרי מניב למכירה ולהשכרה. נדל"ן מניב הוא כל נכס שמייצר עבורנו הכנסה נוספת מהצד כדוגמת משרדים להשכרה ונדל"ן מסחרי מניב הוא כל מבנה מסחרי, בניין או מתחם משרדים, בית מלון וכדומה.

כשאתם מתעניינים בקניית חנות להשקעה או כל נדל"ן מסחרי מניב אחר, עליכם לעבור בפרוטרוט על מגוון רחב של פרטים ונתונים הקשורים לנכס, כמו למשל מה התשואה השנתית שלו, מהו המחיר הנוכחי לעומת המחיר הצפוי בעתיד, מה הסיכויים שהוא יישאר בתפוסה מלאה לאורך זמן וכו'.

כשאתם מחשבים את התשואה יש לקזז ממנה הוצאות שוטפות כמו תחזוקה ושירותים נוספים שעליכם להעניק לשוכרים שלכם, שמצפים לקבל מכם כבעלי הנכס שירות מלא.

תשואה של נכס מסחרי

התשואה שאתם אמורים לקבל מהנכס לאחר כל הקיזוזים, תשלומים והפחתות אמורה להיות תזרים מזומנים ראוי לאורך כל התקופה שבה אתם מחזיקים בנכס, ללא גרימת הפסדים ועליה להיות גבוהה יותר מריבית שהייתם מקבלים על השקעה בבנק.

מכיוון שמדובר בנושא כה מורכב וסבוך, מומלץ שלא לצאת להרפתקה של חיפוש נדל"ן מסחרי מניב למכירה לבדכם, אלא תעשו זאת באמצעות מומחים.
סוכני נדל"ן מסחרי מהטובים שבמומחים בתחום תמצאו בחברת טאוור לנד, המתמחה בייעוץ, שיווק, תיווך, השכרה ומכירה של כל סוגי השטחים המסחריים.

בחברה אף הגדילו לעשות והקימו מחלקה המיועדת לאיתור נכסים בישראל עבור המשקיע הפרטי או חברה עסקית, המעוניינים ברכישת נכס עסקי לצורכי השקעה.

טאוור לנד לשירותכם

צוות החברה המקצועי והאדיב יפעל למענכם באיתור נכסים מניבים בארץ ויציעו לכם אפשרויות המתאימות לסכום ההשקעה שיש ברשותכם ואף יוכל לסייע בייצוג מול הבנקים או מקורות מימון אחרים לצורכי מימון ההשקעה.

החברה תלווה אתכם לכל אורך תהליך הרכישה ותבצע בדיקות כמו אימות הסכם, בדיקת שווי שוק, איסוף נתונים מהמועצה המקומית והשוואה לנכסים אחרים באותה הסביבה וכן תייעץ לכם לגביכדאיות העסקה ורמת התשואה לה ניתן לצפות.

חשוב לציין שבנוסף לנדל"ן מסחרי מניב למכירה מתמחים בחברה גם בשטח מסחרי להשכרה בהרצליה למשל.
ברשות החברה מאגר לקוחות גדול של משרדים וחברות המעוניינים לשכור משרדים, כך שאם קניתים שטח מסחרי להשכרה בהרצליה נציג של חברת טאוור לנד יוכל לנהל עבורכם את הנכס ולדאוג לאכלוס המשרדים ולניהול שוטף הכולל גבייה, תחזוקה ועוד.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.