משרדים למכירה בתל אביב

TowerLand > Uncategorized > משרדים למכירה בתל אביב

הקמת משרדי חברה בתל אביב פותחת בפניכם אפשרויות עסקיות מצויינות.

זוהי העיר המרכזית ביותר, בירת העסקים, עיר ללא הפסקה והעיר שבה למעשה הכל מתרחש.

בתור שכזאת, תל אביב איננה רק צומת מרכזי בתחום המסחר בארץ אלא אף צומת ברמה העולמית, לכן, משרדים למכירה בתל אביב הם מבוקשים מאוד בכדי להביא את החברה לכדי הכרה ברמה הגלובלית בנוסף להכרה הקיימת כעת.

משרדים רבים מוצעים למכירה בתל אביב, ויש לקחת בחשבון שאל מול אזורים אחרים בארץ, העלויות בעבור כל מטר רבוע הן גבוהות, אך מאידך, רמת הסיכון בעיר תל אביב היא נמוכה.

אז נכון, אף פעם אי אפשר להבטיח ולהתחייב, אך נדיר שנכנסים בעיר תל אביב נשארים ללא דורש.

היה ואתם מחפשים נכס להשקעה, שיניב לכם תשואה בטוחה, כדאי שתשקלו לרכוש נכס מסחרי בעיר תל אביב כדוגמת משרד להשקעה.

על מה לשים דגש בחיפוש משרד?

כאשר מחפשים משרדים למכירה בתל אביב, יש לקחת בחשבון את העובדה כי זוהי רכישה לטווח ארוך ולכן כדאי למצוא משרדים הנמצאים במיקום מרכזי בעיר, מיקום שהגישה אליו נוחה ליד כביש ראשי ובסמוך לתחנת רכבת.

חשוב שהמבנה יכלול בתוכו את כל התנאים הנדרשים לחברה:

  • מגדל חדיש ונאה מבפנים ומבחוץ ובעל חברת ניהול שתנהל היטב את כל תחום התחזוקה כך שתחום זה לא ייפול על כתפי החברה.
  • התשלום עבור כל מ"ר בת"א הוא משמעותי ולכן יש לחשוב היטב מהו השטח הנדרש לתנאי עבודה נוחים.
  • יש לדאוג לכך שהמשרד יהיה מרווח דיו ויאפשר עבודה אפקטיבית אך ללא חדרים מיותרים או שטח מבוזבז.
  • נקודה נוספת וחשובה בתל אביב היא החניה, כדאי למצוא משרדים הממוקמים במבנה בעל חניון על מנת שעניין זה לא יפגע בהגעתם של עובדים בזמן ובתפוקה.

היה ואתם מחפשים משרד להשקעה מניבה, הרי שחשוב לבדוק היטב ולבחון את מידת ההתעניינות באזור בו אתם עתידים לרכוש משרד, דהיינו עד כמה האזור והמשרד יהיה מבוקש על ידי שוכרים פוטנציאלים.

עוד חשוב במקרה בו אתם גרים מחוץ לעיר, שיהיה מי שינהל לכם את הנכס וזאת כדי להימנע מהגעה מיותרת אל העיר, שתבזבז את זמנכם היקר.

שימו לב כי משרד להשכרה בתל אביב צריך ניהול של חברת נדל"ן מובילה בתחומה, על מנת שתסייע לכם לאתר שוכרים אמינים.

האם כדאי לחפש משרדים בעזרת חברת תיווך?

מציאת משרדים למכירה בתל אביב היא מורכבת יותר ולכן כדאי בהחלט להעזר בחברת תיווך.

חברת תיווך רצינית כמו טאוור לנד מכירה היטב כל פינה בעיר, יודעת היכן שוויו של הנכס עומד לעלות, מה שהופך את הנכס להשקעה טובה.

העובדה שלחברה ישנם לקוחות רבים מאפשרת לה לעשות את החיבורים והקישורים הנכונים בין לקוחות על פי צרכיהם ולסייע לכל אחד מהם להשיג את מטרתו באופן פשוט וקצר יותר.

ולמרות הכתוב לעיל (כי נדיר למצוא נכסים ריקים בעיר תל אביב, או נכסים לא מניבים), תמיד אפשר ורצוי להרוויח יותר ובעיקר אם מדובר על נכס שנרכש להשקעה.

כל עוד אתם מכירים את תל אביב על בוריה ונדל"ן זורם בעורכיכם, הרי שאתם יכולים לנסות ולחפש נכס בעצמכם, ובמקביל לזכור כי לא רק לידע ולניסיון יש משמעות במציאת הנכס.

נכסים רבים לא מתפרסמים בחופשיות, אלא רק אצל סוכנויות נדלן, אשר סגרו עם בעלי הנכסים בלעדיות ועל כן, אם לא תעזרו בסוכנויות נדל"ן, אתם עתידים להפסיד נכסים מניבים רבים וחבל ולכן, בהחלט משתלם לפנות לחברות נדל"ן, אך רצוי שהן תהיינה אמינות ומנוסות בתחומן

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.