משרדים קטנים להשכרה

TowerLand > Uncategorized > משרדים קטנים להשכרה

מרבית העסקים ונותני השירות זקוקים לשטח משרדי כלשהו. זה לא משנה אם אתם חברה קטנה או גדולה, אם יש לכם שני עובדים או כמה מאות ואלפים, במרבית המקרים יש צורך במציאת מקום ממנו תגשימו את חזון החברה. כיצד עושים זאת? איך מוצאים את הנכס שמתאים בדיוק לצרכים של העסק, גם כשמדובר בחברה קטנה? במאמר זה נענה על כל התשובות.

שטח משרדי להשכרה כולל בתוכו כמה סוגים שונים – משרד, חנות, מחסן, חלל ישיבות או נכס במרכז מסחרי. כל חברה זקוקה לשטח שממנו תפעל, בו תיתן שירות במידת הצורך, תלוי כמובן באופי שלה – מה סוג החברה? האם היא נותנת שירות? האם היא זקוקה לחלל לפגישות? מה הם הצרכים המסוימים שלה אל מול האילוצים שבפניהם היא עומדת.

שאלה של גיאוגרפיה

במידה ומדובר בחברה קטנה, עסק קטן ובוטיקי, ככל הנראה אתם תזדקקו למשרדים קטנים להשכרה. אתם לא תאמינו איזה מבחר וסוגים של נכסים יש עבור מי שמחפש חללים קטנים לפעול מהם – תלוי כמובן במיקום, בדרישות שלכם ובתקציב. למשל, תוכלו למצוא משרדים בגודל של דירה ממוצעת. משרד בשטח שכזה, סביר שלא יהיה לעול כלכלי וכי תוכלו להשכירו בעלות סבירה, תלוי במיקום שתבחרו – תל אביב, הרצליה, פתח תקווה, כפר סבא – המחיר משתנה בכל עיר, בהתאם להיצע ולביקוש.

ההבדל במחיר שתשלמו על השכרת הנכס לא תלוי רק בעיר. הוא תלוי, כמובן, גם בדברים נוספים, כמו המיקום בתוך העיר עצמה – האם הנכס המבוקש ממוקם באזור מתועש בו הביקוש למשרדים גדול? האם הנכס ממוקם בבניין משרדים ישן או בבניין חדש, מפואר ובקומה גבוהה כשכל קו הרקיע פרוש לפניכם? לכל נכס מחיר שונה, ומשתנה גם בהתאם להוצאות התחזוקה שתשלמו ויתווספו לשכירות.

זה לא משרד, זה בניין

חברות גדולות, יציבות, המעסיקות עובדים רבים, דורשות בהתאם חלל עבודה גדול יותר, בין אם בקנייה ובין אם בהשכרה. חברות אלו ישקלו את האפשרות לשכור אפילו בניין משרדים שלם, או מספר קומות בבניין. לא אחת רואים בערי המרכז שלטים על בניין ריק שאומר כי הבניין כולו עומד פנוי להשכרה. אם מדובר באזור פחות נחשק בעיר הוא יהיה זול יותר מבניין מרכזי, אך אם מדובר בחברה שנותנת שירות טלפוני או במיילים ולקוחות לא אמורים להגיע פיזית למקום, זו יכולה להיות אופציה טובה, חכמה וחסכונית.

בעלי חנויות או דלפקי שירות פרונטלי יחפשו שטח מסחרי להשכרה. גם כאן הדבר תלוי בסוג השירות הנדרש ובגודל החברה. האם חנות אחת מספיקה? האם צריך קומה שלמה במרכז מסחרי? או לשכור מרכז מסחרי שלם? האפשרויות רבות ולא פעם מבלבלות. על מנת למצוא את סוג הנכס המתאים, זה שיענה על מרבית הצרכים של העסק ובעליו וזה שיתאים לכם כלכלית מבחינת התקציב, יש לעשות זאת בשיקול דעת ומתוך הבנה וידע.

בטרם חתימה על הנכס על בעל העסק לבחון מה הם הצרכים הייחודיים לו ולעסק שלו, מה התקציב, ומה הדברים החשובים לו ביותר מבחינת המיקום והשירות הנלווה לנכס. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר ועל מנת למצוא את הנכס שיתאים בדיוק לעסק, מומלץ מאוד להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה ומומחה. מדובר בהשקעה חד פעמית שתמנע הוצאות עתידיות מיותרות בדיוק כשאין לכם מאיפה להביא את הכסף.

סיכום

במידה ואתם מחפשים שטח מסחרי להשכרה, מכל סוג שהוא, פנו תחילה אלינו, ודברו עם המומחים שלנו בטאוור לנד. כחברה המתמחה בהשכרת בניין משרדים ובעלת מאגר לקוחות נרחב, נציגינו ידעו לכוון אתכם לנכס הנכון בעבורכם. המומחים שלנו יבררו מולכם מה הם הצרכים שלכם, מה חשוב לכם בנכס המיועד ומה התקציב וידעו לבצע את ההתאמה המדויקת.

במאגר החברה שלנו מגוון רחב של משרדים קטנים להשכרה, אין לנו ספק שאחד מהם ממתין רק לכם. השאירו הודעה באתר החברה עוד היום, ואנחנו מבטיחים שבמהרה תפתחו את הבוקר מהמשרד החדש שלכם.

 

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.