שטח מסחרי למכירה בתל אביב

TowerLand > Uncategorized > שטח מסחרי למכירה בתל אביב

תל אביב היא בירת העסקים והמסחר של ישראל ולכן קשה לחשוב על מישהו שלא היה מעוניין להחזיק במשרדים להשכרה או  בשטח מסחרי למכירה בתל אביב. שטח מסחרי יכול להיות משרדים להשכרה, חנויות, מבנים תעשייתיים מסוגים שונים ואף מרכז מסחרי למכירה.

למה בעצם לחפש רכישת חנות להשקעה? השקעת כספים בשטח מסחרי למכירה בתל אביב יכול להניב עבורכם כספים רבים. אנשים כל הזמן מחפשים היכן למקם את משרדיהם או היכן לפתוח חנות. אם מדובר במקום נחשק, לרוב לא תתקשו למצוא שוכרים. גם במקומות זולים יותר כמו דרום העיר העסקים פורחים, מכיוון שמדובר בהוצאה פחותה יותר גם במחירי הקנייה וגם במחירי השכירות מה שמאפשר גם את הוזלת הסחורה או השירותים שניתנים שם.

למרות שכל הנתונים מראים ששטח מסחרי למכירה בתל אביב גורר עמו הצלחה, לא מדובר בדבר פשוט שאפשר לעשות כלאחר יד. עוד לפני שאתם מחליטים לעשות זאת, חפשו חומר רקע בנושא. חפשו מאמרים באתרים של סוכנים מנוסים וכן במדורי הנדל"ן באתרי החדשות המובילים ובעיתונים. לאחר מכן, כשהחלטתם שזו ההשקעה הנכונה עבורכם, פנו ליועצי נדל"ן מנוסים שמתמחים בנדל"ן מסחרי, ששונה במהותו מנדל"ן פרטי למגורים. לא כל מתווך יכול לעסוק בזה ואתם צריכים מישהו שתוכלו לסמוך עליו בדרך לעסקה. ליועץ טוב יש קשרים רבים והוא משקיע את מיטב זמנו בחיפוש, התאמת ומציאת נכסים עבור לקוחותיו תוך דאגה לאינטרסים שלהם.

יועצים המתמחים בנדל"ן מסחרי תוכלו למצוא בחברת טאוור לנד. אחד המומחים של החברה ישב אתכם ויבדוק אתכם את כל הפרטים הקטנים ביותר של הרצונות והצרכים שלכם, איזו סוג השקעה אתם מחפשים – האם רכישת חנות להשקעה היא הדבר הנכון עבורכם או אולי מרכז מסחרי למכירה? הדבר תלוי כמובן גם בתקציב שלכם ובציפיות שלכם לגבי התשואה שיניב לכם הנכס שאתם עתידים לקנות. ביחד תכוונו את החיפוש לנכסים המתאימים עבורכם והסוכן יתחיל בחיפוש עבורכם.
באתר טאוור לנד תוכלו למצוא מידע רב על אודות הדברים שחשוב לחפש ולשקול כשמחפשים שטח מסחרי למכירה בתל אביב. התקשרו לצוות המומחים של טאוור לנד או השאירו הודעה באתר החברה, והתחילו בתהליך במהירות האפשרית, כדי שתראו כמה שיותר מהר איך הכסף שלכם מניב.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.