office_meeting_room

משרדים למכירה בכל הארץ

TowerLand > Uncategorized > משרדים למכירה בכל הארץ

אם בעבר כמעט כל חברה היו רק שוכרת משרדים היום יש כבר הרבה מאוד חברות קטנות וכמובן גם חברות גדולות שמקבלות את ההחלטה החכמה ובמקום לשכור הן מחפשות משרדים למכירה. למרות שזה נשמע מאוד יקר ואפילו לא הגיוני לחברה בתחילת דרכה יש הרבה מאוד עסקים שמבינים שמדובר על החלטה עסקית חכמה שיכולה גם לחסוך הרבה כסף וגם אפילו להיות שווה הרבה יותר בטווח הרחוק.

משרדים למכירה – האם זו השקעה חכמה ?
כאשר שוק הנדל"ן בישראל רק הולך וגדל והדרישה גם לדיור וגם למשרדים באזור המרכז הולכת וגדלה יש אנשים רבים שמבינים שדווקא פיתרון של משרדים למכירה יכול להיות עיון מעולה לעומת משרדים להשכרה.

עם זאת חשוב מאוד להבין את כל התנאים ולבדוק האם זה מתאים לעסק שלכם גם מבחינת המיקום וגם מבחינת ההוצאה הכלכלית של החברה.

מספר טיפים חשובים על משרדים למכירה:

1.
מיקום – אם אתם חושבים לקנות משרד או אפילו מספר משרדים הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא על המיקום שלו. היום כמעט כל המשרדים היוקרתיים נמצאים באזור המרכז וזאת בגלל שכמעט הכל קורה שם. למרות שיש מספר בנייני משרדים חדשים אשר מוקמים גם באזור חיפה וגם באזורים שונים ברחבי המדינה עדיין אין בכלל ספק שהמיקום המבוקש ביותר כמעט על ידי כל החברות והעסקים הוא במרכז תל אביב או ברמת גן. תבדקו האם משרד באזורים אחרים יתאים גם מבחינת הלקוחות שלכם וגם מבחינת העתיד של החברה.

2.
מיתוג יוקרתי – היום חברות רבות מוכנות לשלם הרבה מאוד כסף עבור השכרת או קניית משרד בבניינים יוקרתיים וזאת בגלל שהם מקבלים מיתוג של עסק יוקרתי ומפואר. יש הרבה היגיון בדבר ואין ספק שתוכלו להרשים את הלקוחות שלכם אם תיקחו אותם לאחד הקומות הגבוהות בבניינים המפוארים של תל אביב. עם זאת חשוב לא להוציא יותר מדי כסף על בניין יוקרתי ולהתפשר על משרד קטן מדי.

3.
תקציב – הכל מתחיל ונגמר בתקציב ולכן אם אתם מחפשים משרדים למכירה אתם צריכים לפני הכל לבדוק את התקציב שלכם. אם יש לכם תקציב שהוא קצת צפוץ ואתם לא רוצים להוציא סכומים גבוהים תבדקו על אפשרות למצוא משרד מכובד קצת רחוק מההמולה של תל אביב וגם לחסוך הרבה כסף ולמצוא בדיוק את מה שאתם רוצים. עם זאת לא כדאי להתרחק יותר מדי כי חשוב לכם שיהיה נוח ללקוחות שלכם להגיע אליכם בצורה קלה ובלי הרבה בעיה.

4.
גודל של המשרד במ"ר – אם אתם רוצים למצוא משרדים למכירה אתם צריכים לוודא שיש שם את כל התנאים שאתם צריכים גם מבחינת גודל וגם מבחינת השימוש. אם אתם מחליטים לקנות משרדים חשוב מאוד לבדוק על הגודל שלהם ולבדוק האם יש חדר ישיבות מספיק גדול שיכול להתאים לפגישות של החברה שלכם.

תמיד תחשבו קדימה

במקרה שאתם בודקים על משרדים למכירה חשוב לבדוק על מה הולך להיות בעתיד הקרוב. במידה ואתם הולכים לגייס עובדים נוספים ואתם יודעים שתוך שנה או יותר המשרדים האלו כבר יהיו קטנים מדי עבורכם חשוב לעשות את כל הבדיקות ולא לקנות משרדים שלא יתאימו לעתיד הקרוב של העסק שלכם. בגלל שמדובר על החלטה מאוד רצינית חשוב לבדוק בצורה חכמה את כל המשתנים כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.