קניית משרדים ברמת החייל

TowerLand > Uncategorized > קניית משרדים ברמת החייל

אזור התעשייה הצפוני של תל אביב החל כאזור של מוסכי רכב ותעשייה זעירה אך בחלוף השנים איכלס המקום בעיקר חברות הייטק, מערכות עיתונים, את זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת, ואין ספור מסעדות וברים תוססים. לכן קנייה והשכרת משרדים  ברמת החייל זו עסקה חכמה שיכולה להניב לכם הרבה כסף בטווח הבינוני והרחוק.

אתם לא צריכים להיות משקיע גדול כדי ליהנות מיתרונות של משרדים למכירה ברמת החייל. במקום לשלם שכירות למישהו אחר, כסף שלעולם לא תראו בחזרה, אתם משקיעים בנכס עבורכם. בנוסף, תוכלו לקנות חלל גדול יותר ולהשכיר את חלקו לחברה אחרת. תוכלו אפילו להשכיר את כל הנכס לחברה אחרת, וכמובן כשערכו של הנכס יעלה תוכלו למכור אותו וליהנות מהרווחים שעשיתם בזמן לא ארוך במיוחד. כשמדובר ברמת החייל, על השכונות הסובבות אותה והאוכלוסייה שעובדת בה, קניית משרדים ברמת החייל זו השקעה שיכולה להיות המשתלמת ביותר בחייכם.

חיפוש משרדים למכירה בכלל ובפרט קניית משרדים ברמת החייל אינו דבר פשוט. המבחר גדול מדי, בעל הנכס ידאג במשא ומתן עמכם רק לאינטרסים שלו, ואתם עלולים למצוא את עצמכם עם נכס שלא יניב את התשואה הרצויה וכן לא יעמוד בדרישות, בציפיות ובצרכים שלכם. זכרו, זהו אזור שוקק חיים ועבודה, אך הוא קטן ומתרכזים בו עובדים רבים מאוד שרבים מהם מגיעים למשרד עם כלי רכב פרטי. לכן מי שלא מוכן לוותר על נסיעה פרטית ולהסתפק בנסיעה בתחבורה הציבורית, שכיום מתבססת על אוטובוסים בלבד, צריך להכין את עצמו לזמן נסיעה ממושך יחסית לטווח הנסיעה הקצר בשעות העומס של הבוקר והערב, גם בתכנון פגישות במשרד או מחוצה לו.

בתל אביב כמו בתל אביב – עליכם להתחשב גם בסוגיית החנייה. נכון, יש באזור חניונים רבים, אך הם עולים כסף. כמובן שאפשר להגיע להסדרים שונים, אך כשאתם בוחנים את התקציב שלכם עליכם להתחשב גם בעלויות הנוספות הללו.

אם קניית משרדים ברמת החייל עומדת על הפרק, או באופן כללי משרדים למכירה בתל אביב, אתם רוצים בצד שלכם את המומחים הטובים ביותר לנדל"ן עסקי. תמצאו אותם בטאוור לנד, חברה המתמחה בשיווק, ייזום, ותיווך נכסי נדל"ן עסקיים. נציגיה וסוכניה מחכים לתת לכם ליווי מקצועי עד לסגירת העסקה. כשאתם מחפשים משרדים למכירה ברמת החייל, צרו קשר עם אנשי טאוור לנד בשיחת טלפון או השאירו פרטים באתר החברה, וזה יהיה הצעד הראשון שלכם בדרך להגשמת החלום של משרד משלכם או נכס מניב במרכז.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.