ייעוץ וליווי לחברות

ליווי חברות בפרויקט מעבר משרדים

תהליך מעבר של חברה ממקום למקום , הנו תהליך ארוך ומורכב , אשר כולל, בתוכו אנשי מקצוע רבים כגון: מתווכי נדל"ן, אדריכלים, מפקחים, יועצי חשמל ... אקוסטיקה וכו

במיוחד נכון הדבר לחברות הייטק אשר להן יש קצת התפתחות ייחודי ,
ולעיתים נאלצות לבצע מעברים ושינויים אחת לתקופה.

מעבר משרד או שינוי בתוך משרד קיים הינו תהליך אשר עלול לפגוע בעבודה השוטפת של עובדי המשרד לרבות הגורם המנהל את השינוי .

חברת טאור לנד ישראל נותנת מענה מושלם תחת קורת גג אחת , החל משלב אפיון מצבו הנוכחי של הלקוח,דרך הצרכים העתידים , ועד לסגירת העסקה ומעבר למשרדים החדשים.

השירות הייחודי מאפשר ללקוח להמשיך ולנהל את הפעילות העסקית באופן שלא יפגע.

החברה מציעה תחת קורת גג אחת מגוון שירותים אשר ייעלו את תהליך המעבר משלב איתור ובחירת הנכס ועד האכלוס, תוך בחירת אנשי מקצוע מתאימים פיקוח הנדסי, אדריכל וכיו"ב),ושמירה על תקציב שהלקוח קובע.

השירותים כוללים:

ההיתכנות

  • ביצוע סקרי שוק של כל אזורי המשרדים.
  • ייעוץ ובדיקת היתכנות של נכסים פוטנציאלים.
  • ריכוז צרכי הארגון והכנת פרוגרמה לתכנון.

התכנון

  • תכנון והכנת לו”ז בשלב התכנון.
  • ייעוץ בבחירת ספקים, מתכננים, קבלנים, יועצים שונים בתחום בינוי ותשתיות.
  • תכנון והכנת תקציב/עלויות מעבר.
  • ניהול תיאום התכנון, עבודה מול כל הגורמים המתכננים של הפרויקט אדריכל/יועצים.
  • תיאום בין היועצים השונים לקידום התכנית וסיוע בהכנת הסכמים עם היועצים.
  • ריכוז הצעות מחיר הנדרשים לביצוע.

הביצוע

  • ניהול הביצוע – ניהול לו”ז, תיאום בין בעלי המקצועות השונים (בינוי, חשמל, מתח נמוך, מיזוג אויר, ספרינקלרים, גילוי אש)
  • ריכוז הצעות מחיר לכל נושא הנדרש לפרויקט וניהול מו”מ להורדת עלויות.
  • פיקוח עליון – פיקוח עליון על כל שלבי הביצוע של הפרויקט , ליווי ותיאום כל תהליך הבנייה ובקרה על כל אנשי המקצוע המעורבים בפרויקט, מהאדריכל ועד לפועל הפשוט .

האכלוס

  • ליווי צמוד בשלב המעבר, תיאום מועד האכלוס מול כל הגורמים הרלוונטיים.

למה זה כדאי ??

תהליך מעבר של חברה ממקום למקום יכול להיות ארוך ומייגע וכולל
בתוכו שילוב של אנשי מקצוע רבים… ריכוז כל התהליך אצל חברה המתמחה בתחום , יחסוך
לארגון שמבצע מעבר כסף רב, ויאפשר לארגון להמשיך לנהל את הפעילות העסקית שלו
באופן מלא , עד למעבר למשרד החדש.

המלצות

אנג'לה אלחנני
מנהלת כספים, תרניקה ביו-אלקרטוניקה בע"מ

ברצננו להודות לך על המקצועיות, סבלנות, הנחישות והליווי הצמוד מספר חודשים עד למציאת המשרדים המתאמים לנו.

היה מאוד נעים לעבוד איתך!

נשמח להמליץ על החברה לכל אחד שמעוניין בשירות זה.

רינת מזריץ
מנכ"ל, גו-רילה פרסום דיגיטלי בע"מ

ברצוננו להביע את תודתנו והערכתנו על השירות הטוב והמקצועי שזכינו לקבל.
הגענו רווים מפגישות עם מתווכים שונים וכבר מההתקשרות הראשונית נוצר חיבור נעים ונכון.
מר ניר צברי הקפיד על צורת עבודה בהירה, מבוקרת ושמר על גישה ויושר מקצועי מהתחלה ועד הסוף:
בייעוץ, בתיאום מול הגורמים הרלוונטיים ובליווי לאורך כל הדרך.
כנציגכם הוא פעל כגורם מגשר ומפשר מול בעלי הנכס ושמר על קשר גם לאחר כניסתנו למשרדים החדשים.
אנו מלאי הערכה לניר ולכל צוות טאוור לנד על איכות השירות והליווי הצמוד.הנכס עמד בציפיות שלנו והיה תואם
לצורכי החברה כפי שהוגדרו בתחילת החיפוש.
זכינו לשילוב של מסגרת שירותים מקצועית, אנושית ואמינה לאורך כל הדרך עם הקשבה, נעימות ותמיכה.
צוות טאוור לנד, מבחינתנו אתם אלופים!
בבחירת חברת ייעוץ נדל”ן אין לנו ספק שאתם הבחירה המוצלחת ביותר!אנו מאמינים שכל ארגון או חברה
שיבחר בשירותי טאוור לנד יזכה ליחס מקצועי, יושרה וניסיון עשיר ולפיכך אנו ממליצים ונמשיך להמליץ על צוות
טאוור לנד

ליאורה ספין
מנהלת נכסים בחברת מטריקס

עבדתי 22 שנים בחברת מטריקס ושימשתי מנהלת הנכסים של קבוצת החברות שניהלת תחתיי יותר מ22,000 מ”ר ברחבי הארץ.

בכל צורך חדש פניתי לחברת טוואר לנד ישראל לצורך איתור נכס .

טוואר לנד ידעו לזהות את הצורך ולמקד אותי לנכסים רלוונטיים בלבד .

הם חסכו לי המון זמן בחיפוש אחר הנכס המתאים ואף סייעו במו”מ מול המשכיר.

מדובר בחברה מקצועית מאוד עם חומר אנושי מיוחד.