משרדים להשכרה לעורכי דין

TowerLand > Uncategorized > משרדים להשכרה לעורכי דין

המיקום הפיזי של משרד עורכי הדין משמעותי להצלחתו. עורכי דין שמבקשים לקבל לקוחות מכל אזור המרכז מתבקשים לבחור משרדים להשכרה במתחמי מסחר מוכרים וגדולים. אלו שבוחרים להקים את משרדם בבניין מגורים או מתחם מסחרי נידח פוגעים בתדמיתם המקצועית. עורך דין שעובד מתוך דירת מגורים לא יוכל לזכות ביוקרה שמתלווה למשרד במתחם משרדים יוקרתי במרכזי הערים.

כמה עולה לשכור משרד?

משרדים להשכרה נהוג לתמחר בהתאם לגודל המתחם. העלות הסופית מחושת בהתאם למחיר בעבור מ”ר. בהתאם לכך, משרדים גדולים יותר דורשים גם תשלום גבוה יותר. רוב עורכי הדין לא זקוקים למשרדים גדולים. גם במקרים בהם פועלים במשרד 2-3 עורכי דין אין צורך במתחם משרדים גדול. עורכי הדין זקוקים בסך הכול למתחם משרדי עם 3 משרדים אישיים, מרחב קבלה עם עמדת מזכירות, מטבחון, חדר ישיבות ומחסן. בחירה במתחם משרדים גדול שלא לצורך מביאה עמה הוצאות כספיות מיותרות.

איך מוצאים נכס נדל”ן מתאים

מיקום הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקבלת החלטות בעסקאות נדל”ן. אין זה משנה האם מדובר בשכירת משרדים בתל אביב או בחירת דירות למכירה בבת ים. כאשר בוחרים מיקום מבוקש אפשר יהיה למכור את הנכס במידת הצורך במחיר אטרקטיבי. במקרים בהם בחירת המיקום כשלה המשקיע עשוי למצוא עצמו מתמודד עם הפסדים.

בעבור עורכי הדין מיקום המשרד משמעותי להבטחת נגישות מלאה ללקוחות. כאשר המשרד מרוחק ובלתי נגיש הלקוחות עלולים לבחור בעורך דין אחר. פרט למיקום חשוב לבחון גם נגישות של מגרשי חנייה בקרבת המשרד, בתי קפה לפגישות עסקים, תחנות אוטובוס ושאר עסקים שיוכלו לספק לעובדים וללקוחות את כל מבוקשם. 

אודות הכותב

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.