משרדים במגדלים – כשהיוקרה פוגשת את הנוחות

TowerLand > Uncategorized > משרדים במגדלים – כשהיוקרה פוגשת את הנוחות

המחסור בקרקעות בישראל הוביל בשנים האחרונות יזמי נדל"ן רבים לבנות לגובה, בדיוק כפי שהדבר נעשה במדינות רבות בעולם. מגדלי משרדים ומגדלי דירות מאפשרים לכמות גדולה של אנשים ומשפחות לגור או לעבוד במקום אחד, ומהבחינה הזו מדובר בחסכון רב בשטח.

כשמדובר על השכרת משרד במגדלים אלו, ניתן למנות יתרונות רבים – המשמעותיים שבהם הם הנוחות, השירות הנלווה שמוצע לשוכרים ולעובדים ועוד. במאמר זה נפרט על היתרונות הללו, ונציע למי ששוקל לשכור משרד במגדל את הדרכים הטובות ביותר למצוא את הנכס המתאים לו.

מיקום ונוחות – היתרונות הבולטים במגדל

השכרת משרד במגדלים בישראל יכולה להציע מספר יתרונות, במיוחד עבור חברות הייטק. הנה כמה יתרונות פוטנציאליים:

לשדר יוקרה – מגדלי משרדים מספקים לעתים קרובות כתובת יוקרתית במחוזות העסקים המובילים. מיקום במגדל יוקרתי יכול לשפר את התדמית המקצועית ואת האמינות של החברה, ליצור רושם חיובי על לקוחות, שותפים ומשקיעים.

הזדמנויות ליצירת קשרים – במגדלי משרדים תמצאו מגוון רחב של עסקים, כולל סטארטאפים, חברות מבוססות ותאגידים רב לאומיים. ריכוז זה של עסקים מאפשר הזדמנויות נטוורקינג, יצירת קשרים ושיתופי פעולה עסקיים. המבחר יחשוף את העסק לאנשי מקצוע משיקים, ללקוחות פוטנציאליים ולמומחים בתעשייה. יצירת קשרים בין דיירי המגדל יכולה להוביל לשיתופי פעולה, שותפויות והזדמנויות עסקיות חדשות.

נגישות ונראות – מגדלים ממוקמים לרוב במקומות מרכזיים, נגישים מבחינת תחבורה ציבורית וגם מכילים בתוכם, לרוב, חניון לרכבי העובדים והשוכרים. נגישות תחבורתית בישראל היא קריטית הן עבוד העובדים והן עבור לקוחות ולקוחות פוטנציאליים המוזמנים לפגישה במשרד.

תשתיות ומתקנים מודרניים – מגדלי משרדים נועדו לענות על הצרכים של חברות ועסקים מודרניים, ומשכך הם בנויים בצורה חכמה ומציעים תשתית חדישה ועדכנית לצד תשתית טכנולוגית מתקדמת. משרדים במגדלים נהנים מחיבור לאינטרנט במהירות גבוהה, לתשתית IT מתקדמת, לאספקת חשמל אמינה ומערכות אבטחה. בנוסף, מגדלים עשויים לספק שירותים כגון חדרי ישיבות, מתקני כנסים, מסעדות באתר, מכוני כושר ומקומות חניה, תוך שיפור הנוחות והפרודוקטיביות של העובדים.

גמישות בשכירות – בהשכרת נכס בבנייני מגדלים ניתנת במקרים רבים האפשרות להתאים את שטח המשרד שלך בהתאם לצרכי החברה שלך. ככל שהעסק שלך גדל, אתה יכול בקלות להתרחב בתוך אותו מגדל או לנהל משא ומתן על קומות נוספות. הגמישות הזו היא הכרחית לעסק המשתנה ומתפתח כל העת.

שירותים ותחזוקה מסביב לשעות: מגדלי משרד עשויים להציע שירותים ותמיכה מקצועיים שיכולים להועיל לעסק שלך. זה יכול לכלול ניהול באתר, שירותי קבלה, תחזוקה וניקיון, ועוד. מסוימים עשויים גם לספק גישה לשירותים משותפים, כגון תמיכה מנהלתית, טיפול בדואר ותמיכה בנושא ה-IT. אף שבעל העסק משלם עבור התחזוקה והניהול של המשרד, נמנע ממנו הצורך להתעסק בכל הנושא הזה בעצמו.

סביבה שיתופית: העסקים הנוספים שסובבים את העסק שלכם תורמים ליצירת סביבה שיתופית. שיתוף משרדים אחרים בבניין בידע, רעיונות ויצירת שותפויות פוטנציאליות הם רק כמה מהתוצאות האפשרויות של סביבה שכזו. הקרבה לחברות חדשניות אחרות יכולה גם לתרום ולעורר יצירתיות ולספק הזדמנויות לשיתוף פעולה וחדשנות.

סגנון חיים במרחק נגיעה: מגדלי משרדים רבים בישראל הם חלק מפיתוחים מעורבים המשלבים שטחי מסחר עם אפשרויות מגורים, קמעונאות ובילוי. זה מציע את היתרון של גישה למגוון רחב של שירותים, כולל בתי קפה, מסעדות, מרכזי קניות, חדרי כושר ומקומות תרבות. אורח חיים משולב זה יטיב עם העובדים, יסייע לרווחתם ובסופו של יום לתפוקה שלהם כעובדים.

כשהשכנים משקיעים – מגדלי משרדים באזורי עסקים בולטים מושכים לעתים קרובות משקיעים, משקיעי הון סיכון ואנשי מקצוע מוכשרים המחפשים הזדמנויות. מיקום עסק במגדל כזה, פותח אפשרויות לעסק וחושף את המשקיעים הפוטנציאליים בפניהם. חשוב להעריך את הצרכים העסקיים הספציפיים, התקציב ותוכניות הצמיחה שלכם כעסק כאשר שוקלים לשכור משרד במגדל. יש להעריך בקפידה את היתרונות שמציע המגדל מול הדרישות, הצרכים והאילוצים שלכם כעסק כדי להבטיח שזה מתיישב בהתאם למטרות שלכם ומיטיב עמכם.

 

אודות הכותב

author image

מיטל מרקו