משרדים להשכרה בקרית אריה

TowerLand > Uncategorized > משרדים להשכרה בקרית אריה

כמעט כל חברה זקוקה למשרד שבו תבצע את עסקיה, תספק את שירותיה ותקבל את לקוחותיה. כמו בדירות למגורים, כך בתחום הנדל"ן העסקי – השוק בוער והמחירים בשמיים. מי שמחפש להפחית בהוצאות מחפש את מבוקשו מחוץ לתל אביב. הפתרון: משרדים להשכרה בקרית אריה.

קרית אריה הוא אזור תעשייה הממוקם במערב פתח תקוה. מקיפים אותו ציר ז'בוטינסקי, כביש 4, בית העלמין ירקון, מחלף תקווה, דרך הרב מלכה וחלקה המזרחי של שכונת אם המושבות. שטח אזור התעשייה הוא כ-5,000 דונם, והוא אחד מאזורי התעשייה הגדולים ביותר בישראל, מה שמושך אליו עובדים רבים מכל ערי האזור.

אופציה נוספת לחיסכון בהוצאות השכירות, הם משרדים להשכרה בקרית מטלון. בדומה למשרדים להשכרה בקרית אריה, גם כאן מדובר באזור נגיש ונוח לכל ערי המרכז. קרית מטלון היא שכונת מגורים שמקיפים אותה צומת גהה, ציר ז'בוטינסקי, גבעת שמואל, שכונת כפר גנים ג', דרך רבין ושכונת נווה עוז. בצדה המזרחי ישנו ואזור תעשיית היי-טק שמושך אליו חברות, משרדים ולקוחות רבים.

השכרת משרדים בפתח תקווה הפכה לפופולרית מאוד בשל הקרבה הרבה לתל אביב ונוחות ההגעה בשלל אמצעי תחבורה ציבוריים: אוטובוסים לרוב, מוניות שירות ורכבות. לכן השכרת משרדים בפתח תקוה משתלמת במיוחד, שכן היא גם מפחיתה בהוצאות וגם לא גוררת הוצאה גדולה של דלק או נסיעות, וכן לא גורמת לבזבוז זמן גדול מדי בנסיעות. משרדים להשכרה בקרית אריה משתלמים גם ללקוחות שלכם, שלא נדרשים להסדרי נסיעה מסובכים מדי להגעה לפגישות אצלכם.

אם אתם רוצים להיות במרכז העניינים ותקציבכם אינו מוגבל, תל אביב קוראת לכם. אולם אם תקציבכם מוגבל או שאתם מעוניינים להפנות כספים לצרכים אחרים, משרדים להשכרה בקרית אריה הם פתרון טוב. שם תמצאו את הקניון הגדול, בית משפט השלום, מסוף אוטובוסים גדול, הפארק הגדול של פתח תקווה, תחנת רכבת, ובסמוך אליה אצטדיון המושבה. באזור תהיה גם תחנה של הרכבת הקלה, מה שיקל עוד יותר על התחבורה בין תל אביב לפתח תקווה ויהפוך את המקום לעוד יותר יקר ונחשק בשנים הבאות, כך שכדאי להזדרז ולפנות למומחי הנדל"ן של טאוור לנד, שיסייעו לכם למצוא את הנכס הנכון עבורכם ולסגור עסקאות שכירות כשהמחירים עדיין נוחים.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.