משרדים להשכרה ברמת גן – בורסה

TowerLand > Uncategorized > משרדים להשכרה ברמת גן – בורסה

באזור התעשייה של העיר רמת גן ניתן להבחין בלא מעט מרכזי סחר וביניהם חברות היי טק, שגרירויות, בורסת היהלומים, משרדים להשכרה לרואי חשבון ולעורכי דין.

חברות היי טק גדולות שמחפשות אחר משרדים להשכרה ברמת גן וודאי יעדיפו להתמקד במתחם הבורסה בעיר, בעקבות הנגישות הגבוהה של אזור זה אל מרכזי אוכל שונים, מקומות בילוי וקניות וכמובן תחבורה ציבורית.

מתחם הבורסה של רמת גן ממוקם על ציר ז'בוטינסקי ונתיבי איילון הנחשבים כידוע לעורקי התחבורה הראשיים בישראל.

תחבורה ציבורית ענפה

בסביבה של מתחם הבורסה עוברים לא מעט אוטובוסים ומהסיבות הללו, אין ספק כי מדובר באזור אידיאלי עבור חברות גדולות שמחפשות משרדים להשכרה ברמת גן שיאפשרו גישה נוחה גם לעובדים אשר מגיעים אל המשרד מערים שונות בארץ באמצעות אוטובוסים.

גם מבחינת חנייה, מתחם הבורסה מספק פתרונות טובים. קיימים שטחי חנייה נרחבים במגדלי מתחם הבורסה שחלק מהם גם פתוחים לקהל הרחב.

המתחם נמצא בסמוך לתחנת הרכבת ארלוזרוב בתל אביב.

מרכזי תרבות ואוכל בסביבה

ישנו גשר המיועד להולכי רגל המחבר בין המתחם עצמו לבין תחנת הרכב אשר הופך את הגישה לתחנת הרכב לנוחה וזמינה הרבה יותר.

באזור מתחם הבורסה ברמת גן, ישנן בנוסף תוכניות לבניית רכבת תחתית בעתיד. באזור התעשייה של רמת גן ניתן להבחין בשפע של מסעדות המיועדות לפגישות עסקים, דוכני מזון מהיר, בתי קפה, בארים ועוד מגוון מקומות שניתן להזמין דרכם משלוחים.

יתרה מזאת, קיימים לא מעט מרכזי קניות ובילוי באזור לצד מרכזי תרבות ידועים דוגמת תיאטרון היהלום.

אפשרויות אירוח וסידורים שונים

גם מבחינת אפשרויות אירוח, מספק אזור התעשייה של רמת גן פיתרונות טובים וניתן למשל למצוא בו את מלון שרתון סיטי טאוור המשמש לעתים גם כמרכז לעריכת כנסים.

אזור התעשייה של רמת גן שופע במשרדי דואר, בנקים וחנויות שונות. ניתן למצוא בנוסף תחנות דלק, אשר כולם יחדיו מעניקים לעובדים אפשרות מצוינת לערוך את הסידורים הפרטיים שלהם לאחר העבודה בצורה נוחה ומהירה.

טווח עלויות ההשכרה

וכעת לעניין העלויות : משרדים להשכרה ברמת גן נעים בסביבות ה- 80 שקלים למ"ר במגדלים.

תשלום הארנונה עבור משרדים להשכרה ברמת גן נע בקירוב בין 120 שקלים למ"ר ובין 260 שקלים למ"ר על פני שנה.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.