משרדים למכירה בבארות יצחק

TowerLand > Uncategorized > משרדים למכירה בבארות יצחק

עם מרכזי קניות, אאוטלטים, חברות הייטק וקרבה לאיירפורט סיטי, משרדים  להשכרה בבארות יצחק ובמיוחד משרדים למכירה בבארות יצחק הפכו למצרך מבוקש מאוד. אין זה סוד שהיום רכישת משרדים באזור תל אביב כרוכה בהוצאות גדולות שלא כולם יכולים לעמוד בהם. מחיר הרכישה הגבוה מחייב דמי השכרה גבוהים וכן אחזקה לא זולה.
משרדים למכירה בבארות יצחק יפחיתו את העלויות לכל הצדדים ויכולים לסייע בהגדלת הרווחים: קונה המשרדים יוכל לדרוש דמי שכירות נמוכים יותר, השוכר יוכל למכור את מוצריו או לספק את שירותיו במחיר זול יותר, ולמרות שמדובר באזור מחוץ לתל אביב, מיקומו הסמוך לנמל התעופה בן גוריון, ליישובי חבל מודיעין וגם לתל אביב, ראשון לציון, חולון ועוד – הופכים אותו לאזור שערכו עולה והוא הופך למבוקש יותר ויותר.

גם קניית משרדים בפתח תקוה מפחיתה בעלויות הכרוכות בקנייה ובהשכרה של נכסים מסחריים בתל אביב. מכיוון שמחיר הקנייה יהיה נמוך יותר, הדבר יפחית את מחירו של משרד להשכרה בפתח תקוה, וכמו בדוגמה שהבאנו עם משרדים למכירה בבארות יצחק – זה יאפשר לשוכר הנכס המסחרי להפחית את עלות המוצר במקרה של חנות, או את עלויות השירותים במקרה של חברה.

כשאתם מעוניינים בקניית נדל"ן מסחרי, בהשכרת חלל שקניתם או מחפשים לשכור משרד עבור חברתכם, מומלץ שלא תעשו את החיפוש לבד ותשבו עם יועץ נדל"ן שמתמחה בנדל"ן מסחרי. נכון, השירות עולה כסף, אך הוא יכול לכוון אתכם לנכס המושלם עבורכם ולמנוע מכם בזבוז כספים בטווח הבינוני והרחוק. סוכן טוב מכיר את כל האפשרויות וידע לשאול אתכם את השאלות הנכונות כדי לכוון אתכם למשרד המתאים לכם.

בין את אלו משרדים למכירה בבארות יצחק או משרד להשכרה בפתח תקוה, היועצים של טאוור לנד מכירים את כל השטיקים והטריקים הקטנים כדי לסייע לכם למצוא את נכס החלומות שלכם. קניית משרדים בפתח תקוה? התקשרו עוד היום לצוות טאוור לנד או השאירו הודעה באתר, ואחד היועצים המומחים יחזור אליכם במהרה כדי שכבר בעתיד הקרוב יהיו ברשותכם המפתחות לנכס החדש שלכם.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.